tisdag 1 december 2015

Månadsrapport November 2015

Så nu var det dags för novembers månadsraport, aka den sorgligaste månadsrapporten sedan jag startade bloggen. Jag har läst hela en bok på knappt två hundra sidor. Och den har jag inte ens recenserat. Till mitt försvar läser jag faktiskt tre stycken böcker samtidigt just nu och två av dem är ganska tjocka också. Men för att vara ärlig är jag nog lite nere i en lässvacka och det känns verkligen inte bra med tanke på att jag har 7 böcker kvar att läsa ut i år för att uppnå mitt Goodreads mål på 50 böcker... Vi får väll se hur det går med det.


Totalt utläst: 1
Böcker på engelska: 0st 
Antal sidor: 140 (+240) 
Påbörjade böcker: Dimensioner av Sofie Berthet - 138s (+48 den här månaden), Främlingen av Diana Gabaldon - 326s (+46 den här månaden), Som stjärnor i natten av Jennifer Niven 146s (+146s den här månaden).
Bästa bok: -
Störst överraskning: -
Störst besvikelse: -

Planer för December:
Läs, läs läs!! Helst 7 böcker om det nu är möjligt i allt julstök...

Hoppas november har gått bättre för er andra!
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: