fredag 9 oktober 2015

Första Teaser - Shadowhunters

Sååå... HÄR HAR VI DEN FÖRSTA OFFICIELLA TEASERN TILL SHADOWHUNTERS!!


Såg den här via deras Snapchat i går och Herre Gud Älskar den!! Älskar hur alla karaktärer pressenteras och alla effekterna! Först var jag inte helt för det här castet men de har växt in i sina roller och nu har jag verkligen fastnat för dem (saknar dock fortfarande Lilly och Jamie som spelade Clary och Jace i filmen). Jätte taggad på att det här ska bli en tv-serie och ser helt klart fram emot att få börja kolla på den! Hoppas verkligen att den är bra gjord.

Sen hittade jag också DET HÄR via Buzzfeed som också det verkar vara en teaser/first look på serien - men det är inte samma klipp som den ovan. Nu får gå in via länken för att kolla på videon men ärligt vet jag inte alls vad jag ska tycka om den, där framställs serien mycket mer... amatörmässig, åtminstone i första delen av klippet. Andra delen däremot ser mycket bättre ut och den gillar jag betydligt mer, så ja, som sagt vet inte riktigt vad jag ska tycka. Vi får väll se när den kommer i Januari.


Källa: http://www.buzzfeed.com/jarettwieselman/shadowhunters-trailer-abc-family-tv-show#.jhBnRpnVl

Vad tycker ni själva om Shadowhunters å de de första små videoklippen från den?
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: