fredag 2 oktober 2015

Gott och blandat #3 - Harry Potter edition!

“It matters not what someone is born, but what they grow to be.”
- Albus Dumbledore 
(J.K Rowling, Harry Potter and he Goblet of Fire)


Sååå... den här veckan när jag letade lite gott å blandat från bokvärlden att dela med er kom jag över en hel del Harry Potter relaterat, så tänkte att det fick bli lite gott och blandat om Harry Potter helt enkelt!!


Förmodligen har ni redan hört, för det här är kanske inte världens nyaste nyhet, men det har kommit HARRY POTTER LÄPPSTIFT!! Hur fantastiskt coolt är inte det?!?!?! För några dagar sedan snubblade jag in på Buzzfeed där jag hittade den här videon på Fans som provar läppstiften för första gången: 

(Läs mer HÄR)

Här har vi alla olika färgerna (tror jag, var svårt att hitta en bild, för många var olika så lite svårt att veta vilken som stämde... men tror de här är alla de olika färgerna)!

(klicka på bilden för att göra den större)


Vidare hittade jag även den här covern på Harry Potter-melodin (även det via buzzfeed). Så vackert. För att komma till hela inlägget om den klicka HÄR.



Ha en fortsatt magisk fredag!!
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: