tisdag 8 november 2016

Top Ten Tuesday: Åtta böcker jag nyligen la till i min TBR

Hej på er! Som ni alla säkert vet är det tisdag idag, och för en gång skull (äntligen!) så kör jag en Top Ten Tuesday! På rätt dag och allt också! Temat denna gånger är böcker som nyligen blivit tillagda i vår TBR, så här kommer åtta böcker som jag nyligen har lagt till på min att-läsa-lista: 


Olyckornas tid av Moria Fowley-Doyle
Har ännu inte denna i min ägo, eller hem lånad - men planerar helt klart att lägga mina händer på denna snart för den verkar så himla bra!

Let it snow:
Samma här, ingen bok jag har fått hem, men som jag har alla planer på att läsa inom en väldigt snar framtid. Typ i december, tror julmånaden blir den perfekta tiden för att läsa den här boken. 


Utvald och Fångad av Meredith Wild
Dessa två fick jag nu i veckan hem som rec-ex (mer om det snart i en kommande book haul), och är väldigt sugen att påbörja dem. 


Tredje principen av Anna Jakobsson Lund, Land of Stories: The Wishing Spell av Chris Colfer och Stanna av Flora Wiström:
Köpte alla dessa tre på bokmässan för lite mer än en månad sedan, och vill läsa dem alla så mycket!


Högt spel av Leigh Bardugo: 
Köpte hem denna för några dagar sedan och håller för tillfället på att läsa den. Än så länge är den väldigt spännande!

Vilka böcker la ni nyligen till i er TBR?
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: