tisdag 27 december 2016

Läsuppdatering v.51

Vilken vecka vecka 51 har varit. Först blev jag sjuk - alltså riktigt jäkla jag-har-inte-varit-såhär-sjuk-sen-jag-var-typ-tolv-sjuk med feber som gjorde mig sängliggande i några dagar medan jag tvingade i mig ingefära-shots, alvedon och Khal Jang för att bli frisk. Det gick sådär, men i torsdags var jag ändå tvungen att lämna huset för att shoppa lite julklappar sådär i sista minuten trotts att jag fortfarande mådde ganska pissigt. Men efter det vände det faktiskt, och på kvällen firade jag jul med några vänner (och fick en bok!) vilket var supermys!

Sen efter det satte ju själva julhelgen igång, vilket började med att dagen innan doppardan gick åt till att städa, städa, städa, och julbaka, julbaka, julbaka, och städa lite till och lyssna på julmusik och klä granen och sitta uppe och titta på bingolottos freaking uppesittarkväll för min pappa hade köpt lotter, och det var ju ändå kvällen innan jul så jag kom inte riktigt undan. Sen var det jul, vilket var supermysigt, och sedan dess har jag bara kollat på film på teven, spelat spel med mina släktingar och ätit MASSA julmat (och självklart julgodis). Men nu är jag tillbaka till schema igen. Och vet ni, jag ska blogga JÄTTEMYCKET den här veckan. Jag lovar. Ska försöka publicera alla (eller okej kanske inte alla, men de flesta) recensionerna jag hamnat efter med i år. Sen kommer det kanske en årssammanfattning, och ett inlägg med kommande böcker i januari och sådär.

Juste! Jag måste ju berätta för er: Jag var med i The Broke and The Bookish Secret Santa i år! Jag hann inte blogga om det, och sedan glömde jag, men jag var med och det var skitkul! Så ska skriva ett inlägg om det också och visa upp vad jag fick. Håll utkik, det kommer bli en fullpackad vecka.

Ha det gott nu allesammans, och jag hoppas ni fick en fantastiskt fin jul! Ni får gärna berätta om ni fick några hårda paket under granen i kommentarsfältet!

Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: