söndag 15 januari 2017

Läsuppdatering v.2

Sådär ja, nu har två veckor av 2017 gått och allt är tillbaka till det normala. Eller tja, så gått som. Förutom att vi nu börjat med gymnasiearbetet i skolan vilket stressar skiten ur mig trotts att vi knappt hunnit börja än. Men det blir säkert bra (hoppas jag). Lyckligtvis nog hade jag bara skola tre dagar den här veckan - men herre gud, känns verkligen som om det var mer än så. Jag började skolan på onsdagen, och ändå känner jag mig redan helt utpumpad. Gud hjälpe mig det här kommande året.

Något väldigt positivt med den här veckan är i vilket fall att jag läst ut Diabolic! Vilken bok! I början av veckan började jag komma in i den och sen bara kunde jag inte sluta läsa förens den plötsligt tog slut i fredags. Definitivt en läsupplevelse. Jag gick från att knappt läsa någonting om dagen alls i flera veckor, till att plöja igenom nästan hundra sidor om dagen. Rekommenderar den varmt till alla som vill läsa en spännande och annorlunda sci-fi, men mer får ni veta i en kommande recension.

Annars så har jag påbörjat Holding Up the Universe av Jennifer Niven som jag är jättetaggad på. Lägger in boktrailern här nedanför så ni också kan få en känsla för boken, men det verkar vara en bok med mycket känsla som tar upp viktiga ämnen. Ser fram emot vad ta reda på vad den kommer bjuda mig på.



Annars hoppas jag att ni har haft en superfin vecka, så hörs vi snart!

Kram
Kimberly 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: