tisdag 9 juni 2015

Top Ten Tuesday

Så den här veckan var det dags att lista på vilka böcker man längtar mest efter ska komma ut under resten av 2015. Top Ten Tuesday anordnas varje vecka av The Broke And The Bookish.






Änglafall av Susan Ee
Cress av Marissa Maycer
Den sovande och sländan av Neil Gaiman
Athena av Maria Söderberg
Gudar och Monster av Laini Taylor
Röd drottning av Victoria Aveyard

Jag kan inte vänta på att de här böckerna ska komma ut! Änglafall låter superspännande och har fått bra kritik och detsamma med Röd Drottning, vilken alla verkar prata om! Athena verkar också intressant, speciellt med tanke på att det är en svensk författare! Cress är en bok jag väntat på oändligt länge och det är jättekul att den snart kommer ut. När det kommer till Gudar och Monster så är det tredje boken i en serie av Laini Taylor där jag en så länge enbart läst första boken (läs min recension av den HÄR) men ska snart plocka upp andra och efter det kan jag tänka mig att jag kommer sluka efter den avslutande delen! Den sovande och sländan har jag inte hört särskilt mycket om men den verkar otroligt intressant och Neil Gaiman är en hyllad fantasy författare, så ska bli spännande att få läsa mer om den!

Håller ni med mig? Är det här böcker att spänt vänta in, och vilka böcker ser ni själva fram emot den resterande delen av 2015?

Kram
Kimberly




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: