tisdag 14 juli 2015

Top Ten Tuesday v.29

Last Ten Books That Came Into My Possession (bought, library, review copies):


Så ännu en tisdag är här! Tyvärr missade jag förra veckans Top Ten Tuesday (som varje vecka anordnas av the Broke and the Bookish) , men nu är det en ny vecka och ett nytt ämne. Idag ska vi lista de tio senaste böckerna som vi fått hem på ett eller annat sätt. Lånat, köpt osv. Det har varit lite svårt att lista böckerna eftersom jag ofta åkter till biblioteket och lånar böcker och inte riktigt har någon aning om när eller i vilken ordning. Men jag tror i alla fall jag har lyckats sätta ihop en lista som stämmer ganska bra överens med vilka som var de senaste tio böckerna jag fick hem. Här kommer min lista: 


Genom dina ögon av Stephanie Mayer
Blod och stjärnstoft av Laini Taylor
Anna och den franska kyssen av Stephanie Perkins


Katherine-teorin av John Green
Jag ger dig solen av Jandy Nelson
Clockwork Angel av Cassandra Clare


Mycket mer än så av Sarah Dessen
Oceanen vid vägen slut av Neil Gaiman


Eleanor & Park av Rainbow Rowell

Vilka var de senaste böckerna ni själva fick hem?
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: