onsdag 1 juli 2015

Top Ten Tuesday

Nu är det ju faktiskt onsdag idag så min Top Ten Tuesday är tyvärr lite sen. Men bättre sent än aldrig. 

Top Ten Tuesday anordnas varje vecka av the Broke and the Bookish och veckans tema är:
Top Ten Books I've Read So Far In 2015:
Eftersom jag läst 20 böcker hittills i år tänkte jag helt enkelt att jag listar de tio av dem jag tycker har varit bäst och här är mina val (ej i inbördes ordning):


Det oändliga havet av Rick Yancey

Så det här var de böcker som jag läst hittills i 2015 och tyckte bäst om. För att läsa mer om vad jag tyckte om dem är det bara att klicka på bokens tittel så kommer ni till min recension. Har recenserat alla utom Det Oändliga Havet av Rick Yancey. (Vissa länkar leder till böcker jag recenserade på min tidigare bokblogg, då ser designen lite annorlunda ut)

Vilka böcker som ni själva läst i år har varit bäst? Håller ni med om mina val? Dela med er!!
Kram
Kimberly







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: