lördag 7 november 2015

Månadsrapport: Oktober

Nu är Oktober över, och vi är redan en vecka in i November (mama mia vad tiden går fort!) så tänkte att det kanske var dags för en liten sammanfattning av förra månadens läsning!

Totalt utläst: 3 böcker
Böcker på engelska: 0st 
Antal sidor: 1 036 (+ ca 430)
Påbörjade böcker: Dimensioner av Sofie Berthet (90s), Främlingen av Diana Gabaldon (280s), Den statistiska sannolikheten för kärlek vid första ögonkastet av Jennifer E. Smith (60s).
Bästa bok: Måste säga Sista riket för den var så väl skriven men älskade alla den här månaden!
Störst överraskning: Hmm, kanske Änglafall för den visade sig vara så annorlunda från vad jag föreställt mig, men på ett bra sätt. 
Störst besvikelse: Okej kommer säga Sista riket på den här också, absolut inte för att den var dålig på något sätt, men jag hade förväntat mig en bok med massor av action vilket jag inte riktigt fick och till en början gjorde det mig ganska besviken. Även om det slutade med att jag älskade den.




Kommentar:
Oktober blev kanske inte den ultimata bokmånaden jag hoppats på, och jag önskar verkligen att jag hade kunnat läsa mer, och kanske lite mer skräck också. Men alla böckerna den här månaden har ändå varit väldigt väldigt bra vilket gör att jag känner mig nöjd ändå. 

Vilken är den bästa bok ni själva läst i Oktober? Dela med er i kommentarerna!
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: