måndag 30 november 2015

Två julkalendrar jag kommer att följa i år!

Hej allesammans! Det börjar dra ihop sig mot jul! Igår var första advent och imorgon är första december - och vad drar inte igång första december om inte julkalendrar!


I år har jag än så länge hittat två stycken julkalendrar jag kommer att följa och det är Bokpotatens adventskalender och Boken är tankens barns julkalender! Ser jättemycket fram emot båda! Åh ska bli så mysigt med jul! Vet att alla inte firar jul, men jag har alltid gjort det och av alla högtider som jag har i mitt liv är julen helt klart min favorit! Så ville bara sprida lite julkärlek (eller bara kärlek) till er alla och tipsa om de här roliga julkalendrarna!


Ha det toppen så länge så hörs vi snart!
Kram
Kimberly 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: