fredag 25 mars 2016

Uppdatering: Läsutmaning i Påsk!

Så det är långfredagen idag och PÅSKLOV! Så härligt! Dessutom är vi mitt i Mias påsk-läsutmaning

Läsningen har väll gått sådär de senaste dagarna. Onsdagen var helt kaos p.g.a jättestort franskaprov på torsdag så då ängnade jag knappt utmaningen en tanke, och på torsdagen hann det inte heller bli så mycket läst. Dessutom blev jag i torsdags kväll så himla sugen på att påbörja Illuminae att jag övergav Harry Potter and the Chamber of Secrets. Men Illuminae är såhär långt åtminstone väldigt bra!

Idag har jag inte heller hunnit läsa särskilt mycket, istället har jag tagit tag i massa annat jag måste göra och påskbakat i flera timmar!

Såhär långt ser min läsning i utmaningen ut såhär i alla fall:

Onsdag: 28 sidor i Harry Potter and the Chamber of Secrets
Torsdag: 39 sidor i Harry Potter and the Chamber of Secrets och 46 sidor i Illuminae 
Fredag fram till kl 18:00 (pågående): 64 sidor i Illuminae.

Totalt:
Avslutade böcker: 0
Antal sidor: 177

Inte särskilt imponerande resultat, men utmaningen är inte över än!

Tagen från Mias blogg: http://eggetbok.blogspot.se/2016/03/pask-lasutmaning.html

Om ni är med, hur går det för er? Om inte: Vad planerar ni att läsa under de extra lediga dagarna nu i påsk?

Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: