söndag 13 mars 2016

Läsuppdatering v.10

Hej på er fina läsvänner! Den här veckan har det blivit mycket läst, trotts att det varit en full skolvecka. Känner hur jag börjar komma in mer och mer i läsningen, och jag älskar det!

Veckan började med att jag i måndags läste ut Den ökända historien om Frankie Landau-Banks av E. Lockhart, och gud vad bra den var! Sedan gick jag vidare till att läsa The Selection av Kira Cass - och jag förstår inte hur jag kan ha väntat med att läsa den serien så länge! Boken var så bra, kunde verkligen inte sluta läsa! Så i fredags kväll blev den utläst, och under resten av helgen har jag sedan tagit mig igenom närmare 150 sidor i Livet efter dig av Jojo Moyes som jag bara inte kan lägga ifrån mig!


Åh, så mycket har det blivit läst, och så mycket bra! Kunde inte vara mer nöjd!

Förutom det så satt jag bänkad framför Melodifestivalen igår. Kanske är det lite töntigt att vara en mello-tokiga 18åring - men jag älskar det! Och finalen var ju verkligen superbra - så glad över att Frans vann :)


Det här har verkligen varit en toppenvecka och den lilla del som är kvar av den planerar jag att plugga lite satsdelar (tyvärr inte min starka sida hur mycket jag än skulle önska det) och sticka till The Vampire Diarise - och så kanske läsa några sidor till i Livet efter dig.

Hur har eran varit och vad har ni läst?

Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: