söndag 6 mars 2016

Månadsrapport: Februari 2016

Nu är februari över, vi går emot vår och varmare tider, och det är dags för en månadsrapport!

Totalt utläst: 4
Böcker på engelska: 1st 
Påbörjade böcker: Vem som helst utom Ivy Pocket (ca 100 sidor)
Bästa bok: Jag måste säga The Strange and Beautiful Sorrows of Ava Lavender för den var ju så bra!
Störst överraskning: Kanske Djupa Ro, för att den var så enkel att relatera till och det hade jag inte förväntat mig
Störst besvikelse: Sista brevet från din älskade och Rött uppror var båda något av en besvikelse eftersom de inte visade sig vara vad jag hade trott. Men jag måste nog sätta Rött uppror här ändå eftersom det var den jag tyckte minst om av de två. 




Kommentar
Ändå ganska så stolt över min läsning över lag den här månaden! The Strange and Beautiful Sorrows of Ava Lavender var sådär fantastisk bra, Sista brevet från din älskade var utanför min comfortzone, men ändå en bra läsupplevelse. Rött uppror var väl sådär, men nu har jag gett den en chans i alla fall och det är jag glad över. Och sen har vi Djupa Ro: Så fin och så rörande! Sammanfattningsvis så var väll alla böcker inte fullträffar, men det har varit väldigt mycket bra och givande läsning den här månaden och det räknas ju alltid för någonting i alla fall!

Planer för Mars:
Åh jag har så mycket att läsa! Läsa precis ut The Wrath and the Dawn (så bra!) och nu har jag en hel kö med böcker som står på tur, bland annat: The Selection, Den ökända historien on Frankie Landau-Banks, Illuminae och Livet efter dig! Ser jättemycket fram emot alla dessa böcker! Så nu är väll planen bara att läsa, läsa, läsa!

Hur har eran månad varit?
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: