söndag 7 augusti 2016

Läsuppdatering v.31

Ännu en vecka av sommarlov har glidit förbi, vilket betyder att vi är en vecka närmare att börja skolan igen. Vilket känns sådär. Roligt och mindre roligt på samma gång. Mer som även det varit negativt den här vekan - utom att skolstarten närmar sig - är att jag gått och blivit förkyld. Så förkyld att jag till och med var tvungen att sjukanmäla mig från mitt pass på jobbet i lördags. Vilket gav mig supermycket ångest. Men eftersom jag låg hemma den dagen med öm hals, rinnande näsa och något som kändes misstänkt likt feber-frossa och feber-huvudvärk var det nog för det bästa. Nu mår jag bättre, men är fortfarande inte på tipp topp, och trotts det ska jag upp och jobba imorgon. Kanon. Kommer bli så kul. Men har jag tur lyckas jag kanske bli frisk över en natt?

Vidare till bättre nyheter: Jag har - äntligen - läst ut The Unexpected Everything!! Alltså JA! Så nöjd. Även om det stundvis gick ganska segt för mig att läsa i boken tyckte jag väldigt mycket om den. Verkligen en supermysig sommarbok, med både humor, romantik, vänskap och hundar! Mer om det i en kommande recension.

Och apropå recensioner så publicerade jag en recension på A Court of Mist and Fury den här veckan (närmare bestämt igår)! Äntligen! Jag har fortfarande massor av recensioner kvar att skriva dock. Mitt mål är att publicera minst två nästa vecka, så hoppas att jag ska få till det.

Blev en ganska kort läsuppdatering den här veckan, men är nog för det bästa för måste verkligen gå och lägga mig nu om jag ska ha någon chans med det där om att vakna upp frisk imorgon. Godnatt på er!

Hoppas ni har haft en fin vecka!
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: