söndag 20 november 2016

Läsuppdatering v.46

Vet ni vad, jag har nästan läst ut Högt spel. Nästan. Mitt mål den här veckan var att läsa ut den, men med SACO-mässan, och släktmiddag, plugg och allt annat man har för sig här i livet, hann jag inte riktigt. Men den är bra, riktigt bra, så jag tvivlar inte en sekund på att jag kommer sluka de sista sidorna också inom de närmaste dagarna.

Jag måste faktiskt ta en sekund och prata om Högt spel, trotts att jag inte läst ut den än: Jag älskar att läsa om en kupp! Jag älskar hur allt känns så genomtänkt och uträknat, men hur Bardugo ändå lyckas hålla en ovetande och ständigt överraskar en. Och alla karaktärers bakgrundshistorier är så gripande och intressanta! Jag tycker verkligen om den här boken! Och just nu i slutet är det så spännande (men ni får vänta med att höra mer tills jag läst ut den och skrivit en recension).

En annan anledning till att jag inte hunnit läsa ut Högt spel den här veckan är att jag har börjat se om Grey's Anatomy. Japp ni läste rätt, jag har börjat se om den. Det där om att det bara fanns åtta avsnitt i den nya säsongen (som jag skrev om i min förra läsuppdatering) och att "det tar jag mig säkert igenom på några dagar, och sen är det tillbaka till mina vanliga läsvanor igen" - jo tjenare. Det stämmer ju inte riktigt om man sedan börjar se om serien från början. Men det gjorde jag. Nu är jag halvägs igenom säsong ett också. Om ni nu skulle undra.


Jag måste gå och lägga mig nu, så det blev en väldigt kort och hastigt skriven läsuppdatering för den här gången, men ni får ha det så gott så hörs vi snart!

Berätta gärna om hur er vecka varit i kommentarerna!
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: