söndag 19 mars 2017

Läsuppdatering v.11

Sååååå....

....det har inte gått bättre med min läsning den här veckan. Inte alls. Urgh, vet inte vad jag håller på med - tror ALDRIG jag har läst såhär lite (okej aldrig är kanske lite och ta i, menmen), jag läser knappt ens innan jag går och lägger mig längre eller på bussen - och de är de två stunderna jag alltid läser, oavsett vad. Men, inte nu, och jag kan inte ens sätta fingret på varför. Böckerna jag läser är ju inte tråkiga. Jag måste verkligen ta tag i det här.

Men, om sisådär en vecka kanske. För, ärligt talat har jag alldeles för mycket för mig just nu för att kunna prioritera läsningen. Den får helt enkelt hamna i andra (eller typ femte) hand. Jag har haft (och kommer den närmaste veckan ha) helt galet mycket i skolan - på något sätt har lärarna som vanligt lyckats klumpa ihop allt så att alla examinationer hamnar samtidigt. Plus att jag jobbar varje helg och numera övningskör typ hela tiden (och försöker plugga körkortsteori, men ärligt går det inte sådär superbra på den fronten). Nästa vecka ska jag dessutom ta både riskettan och risktvåan (vill bara flika in att jag är livrädd för risktvåan, men det går säkert bra. Hoppas jag. Usch, ser inte fram emot dethär hehe).

Så det är basicly vad mitt liv består av just nu. Inte jättekul. Men det duger, vi alla har våra dalar då och då - och jag ska ta mig ur den här lässvackan. Snart som bara den - så fort det blir lite mindre av allt annat bara.

Blev helt enkelt inte mycket av en läsuppdatering den här veckan, utan mer av en livsuppdatering. Borde kanske döpa om de här inläggen snart, handlar ju knappt om läsning längre ändå hehe. Ville också bara passa på att be om ursäkt för att jag 1) är väldigt dålig på att uppdatera bloggen 2) är väldigt dålig på att läsa andas bloggar och 3) inte har svarat på några kommentarer alls på senaste tiden. Förlåt! Jag ser och läser alla kommentarer, och jag blir jätteglad när folk kommenterar - och jag ska svara, snart! De har bara fallit emellan lite med allt annat jag har haft för mig de senaste veckorna. Jag ber om ursäkt.

Ni får ta och ha det gott allesammans! Och dela gärna med er av er egen vecka i kommentarerna!

Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: