onsdag 6 januari 2016

Månadsrapport: December 2015

Lite sen kanske, men bättre sent än aldrig, här kommer min månadsrapport för December!!


Totalt utläst: 6
Böcker på engelska: 0st 
Antal sidor: 1 700 (+ ~ 260
Påbörjade böcker: Flickan från tjugotalet av Sophie Kinsella 160s (+160 den här månaden) Harry Potter and the Philosopher's Stone av J.K Rowling 288s (+ ~ 100 sidor den här månaden)
Teoretiskt sett har jag inte heller avslutat Dimensioner av Sofie Berthet - 138s och Främlingen av Diana Gabaldon - 326s, men lite tagit en paus från de böckerna för tillfället. Åtminstone inte läst något ur dem den här månaden.

Bästa bok: Som stjärnor i natten.
Störst överraskning: I ljusets makt, förväntade mig en okej bok och den visade sig vara jättebra. Var i och försig lite samma sak med Som stjärnor i natten.
Störst besvikelse: Giftet eller Enklav





Kommentar:
Tycker det allt som allt gick väldigt bra med läsningen i December, speciellt med tanke på att jag gick i skolan större halvan av månaden. Fick väldigt mycket läsning gjord, till stor del pågrund av Nellys Läs-it-snow som jag var med i i slutet av December. Hur som helst har det varit väldigt bra läsning - de flesta av de här böckerna var riktigt bra och Som sjtärnor i natten av I ljusets makt var båda favoriter och hamnade lätt bland de bästa böckerna 2015. Jag var här kom inte heller långt efter. Eller Var är Audrey?

Planer för Januari:
Läsa massor och lämna tillbaka alla biblioteksböcker jag har hemma (hehe). Och skriva en hel del recensioner och lite andra inlägg. Och läsa ännu mer förstås. Framför allt försöka läsa ut En man som heter Ove som jag nyss påbörjade, och avsluta första Harry Potter boken (har bara några sidor kvar). 

Hur har December gått för er andra?
Karm
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: