söndag 18 september 2016

Läsuppdatering v.37

God kväll på er! Idag är det söndag, och jag måste säga att jag faktiskt har haft en väldigt härlig vecka. Inte sådär jättespektakulär kanske, men härlig. Idag har jag dock en hel massa att göra. Det är matte som ska räknas, ledarskapsuppgift som ska skrivas, tvätt som ska tvättas och... ja, ni förstår. Allt såntdär man skjutit upp hela veckan som bara lagt sig som en stor hög som man inte längre kan skjuta på något mer. Så det är vad jag har försökt gjort hittills, och kommer fortsätta göra så fort jag är klar med det här inlägget: Städa upp högen.

När det kommer till läsning så har jag ÄNTLIGEN läst ut Röd drottning! Känns som en sådan vinst, jag har ju läst den i säkert över en månad nu. Men nu så är den utläst, och jag kan känna mig nöjd med mig själv! Planen var egentligen att Glassvärdet skulle vara näst på tur, men känner att jag behöver ta en paus från Mare och hennes drama en liten stund emellan, så tror att jag äntligen ska plocka upp Du, bara som jag har hört så mycket bra om istället. Behöver en såndär riktigt bra bok som bara grabbar tag i en och som man slukar med hull och hår. Lite så. Har ni tips får ni gärna skriva dem i kommentarerna.

Dessutom publicerade jag ju faktiskt en recension den här veckan! Av To All the Boys I've Loved Before som är en sådan underbar och mysig bok! Det känns också bra! Känner mig alltid så nöjd med min bloggning de veckorna jag publicerat en recension. Jag ligger fortfarande efter massor med att skriva recensioner på alla mina lästa böcker, men nu ligger jag åtminstone lite mindre efter.

Och om vi ska prata lite om nästa vecka: nästa vecka är det ju bokmässan! Så himla roligt! Men planerar faktiskt att skriva ett helt separat inlägg om det i början på nästa vecka, så håll utkik!

Det var allt för mig denna gång. Nu ska jag gå och försöka ta tag lite i den där att-göra-högen. Dela gärna med er av er vecka i kommentarerna och ge mig supergärna tips på böcker som man slukar med hull och hår.

Ha det gott!
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: