söndag 25 september 2016

Läsuppdatering v.38

Så. Jag har varit på BOKMÄSSAN. Vilken grej. Det var inte riktigt som jag hade föreställt mig (jag menar, det var. Så. Mycket. Folk.) men ändå helt fantastiskt! Tänkte att jag skulle skriva ett eget inlägg om det i morgon där jag berättar lite mer, och visar upp mina inköp och sådär! Väldigt nöjd är jag hur som helst!

På tåget hem läste jag också ut Du, bara av Anna Ahlund och låt mig bara säga: Vilken bra bok! Älskade karaktärerna och själva stämningen i boken! Jättemysig och verkligen snabbläst. Mer om den dock i en kommande recension snart (eller tja, snart är kanske ett lite väl starkt ord, men i en inte allt för avlägsen framtid i alla fall. Tror jag.).

Igår påbörjade jag också Allt som blir kvar av Sandra Beijer (som jag köpte på mässan) och trotts att jag fullkomligt älskar Beijers språk, så har jag inte riktigt lyckats komma in i berättelsen än under de 50 sidor som jag läst. Men den verkar väldigt lovande! Dessutom är ju boken grymt jäkla snygg, så bara där har den faktiskt redan tjänat några pluspoäng.

Annars, annars har det inte hänt något speciellt. Utom att jag har skjutit upp att plugga matte i en hel evighet så jag nu måste sitta med den en söndag kväll. Trevligt värre. Kanske dags för mig att återgå till det.

Ni får ha det gott så hörs vi imorgon så ska jag berätta mer om bokmässan! Kommentera gärna och berätta om er vecka!

Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: