tisdag 27 september 2016

Top 12 Books On My Fall TBR List

Hej på er! Idag är det tisdag, vilket innebär TTT! Nu har jag missat TTT de senaste veckorna, men gör en comeback idag för att lista 12 böcker på min höst TBR:


Vi två av Andy Jones
The Land of Stories: The Wishing Spell av Chris Colfer
Furthermore av Tahereh Mafi 


Stanna av Flora Wiström 
Karriär och Köksbesvär av Sophie Kinsella
Winter av  Lauren DeStefano


Den kallaste flickan i Coldtown av Holly Black
Tango för vilsna själar av Lucy Dillon
Harry Potter and the Camber of Secrets av J.K Rowling


Tredje principen av Anna Jakobsson Lund
Glassvärdet av Victoria Aveyard
Allt som blir kvar av Sandra Beijer (läser nu)

Så, detta är vad jag planerar att läsa i höst, utan inbördes ordning. Alla är olästa böcker jag redan har hemma och som jag både känner att jag vill läsa och att det är dags att ta tag i. Om jag får alla dessa utlästa i höst kommer jag vara riktigt nöjd! Ser fram emot massa underhållande läsning. Kommentera också gärna om det finns någon speciell ni tycker jag ska ta mig an först, eller om det finns en ni tycker extra mycket om!

Vad planerar ni att läsa i höst?
Kram
Kimberly

1 kommentar:

  1. Allt som blir kvar är ett måste för mig. Och Enda vägen. Bara jag skaffade dem någon gång ... Du verkar ha mycket bra läsning framför dig i höst!

    SvaraRadera

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: