tisdag 29 december 2015

Hårda paket under granen - Bookhaul #6

Tråkigt nog är julen över, men... det betyder också att jag har några nya böcker i bokhyllan att läsa!!

Av mina fina föräldrar fick jag två böcker: Fangirl av Rainbow Rowell av The Martian: Ensam på Mars av Andy Weir. Sen körde vi julklappsspelet med släkten och där lyckades jag roffa åt mig två pocketar: En man som heter Ove av Fredrick Backman och Lejontämjaren av Camilla Läckberg.


Som några av er kanske vet har jag redan läst Fangirl, men den gången var den hemlånad från biblioteket och eftersom det är en av de absolut bästa böckerna jag läst i år gråter jag inga tårar över det. Ser fram emot att få läsa om den i framtiden!

The Martian är jag också väldigt sugen på (ska helt klart läsa den innan jag ser filmen). Om jag ska vara ärlig har jag redan börjat läsa några sidor i den och den verkar väldigt lovande, även om allt vetenskapligt snack har mig lite borttappad såhär i början. En man som heter Ove har jag också länge velat läsa så det ska bli spännande! När det gäller Lejontämjaren läser jag inte så värst mycket deckare (i princip inga alls) men kanske är det dags att det blir ändring på det? Läckbergs böcker ska väll ändå vara ganska bra?

Har ni själv fått några hårda paket får ni gärna dela med er i kommentarerna! Ha det gott!
Kram
Kimberly

2 kommentarer:

  1. Jag fick också Fangril :) Ensam på Mars är en av mina favoriter böcker som jag läst i år! Hoppas du kommer gilla den :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad kul, älskar verkligen den boken så hoppas du också tycker om den! Tack är verkligen spänd på att läsa den!! :)

      Radera

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: