tisdag 29 december 2015

Läsuppdatering v52-53

Hej på er alla! Tänkte bara uppdatera er lite om hur det gått med min läsning på senaste tiden och önska er en god fortsättning!


Som ni kanske vet deltog jag i Nellys Läs-it-snow som började den 25 December (en uppdatering om hur det gick kommer snart) och det kickade verkligen igång min läsning! Sedan jul har jag lyckats ta mig igenom tre böcker på fyra dagar + läst lite i tre andra. Känns lite som om jag varit i någon läskoma, jag har bara läst och läst och läst - och det har varit fullständigt fantastiskt! Gud så skönt! Sedan skolan började i Augusti tror jag inte jag suttit ner och bara läst som jag gjort de senaste dagarna. Jag hade glömt bort hur bra det känns.


Dessutom har jag hunnit kolla både på Pirates of the Caribbean och Harry Potter, och druckit massor av te och varm choklad och ätit julgodis. Det är precis så här ett jullov ska vara!


Så nu har jag alltså tre bokrecensioner till er att skriva på: Enklav av Ann Agurrie, Jag var här av Gayle Forman och Var är Audrey? av Sophie Kinsella. Sen kanske jag ska knåda ihop ett inlägg om vilka hårda paket som fanns under granen i år. Och så ska jag skriva en sammanfattning för December. Och en sammanfattning för hela året. Och kanske ett litet inlägg om böckerna som kommer ut i Januari. Sen drar ju andra halvan av Läs-it-snow igång i början av Januari igen och då ska jag ju delta.


Det är mycket bokigt pågång nu! Håll ögonen öppna. 
Och god fortsättning på er alla! Vi hörs snart.

Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: