onsdag 16 december 2015

Top Ten Best Books I Read In 2015

Top Ten Best Books I Read in 2015
Som vanligt är jag lite sen med min TTT, men här kommer den! Dagens (eller okej, gårdagens) tema är de tio bästa böckerna vi läst 2015! Jag hade så svårt att bestämma mig, och redan i morgon kommer jag kanske vilja rumstera om den här listan, men för nu ser den ut såhär i alla fall (utan någon speciell ordning dock).


  

Anna och den franska kyssen av Stephanie Perkins
Jag ger dig solen av Jandy Nelson 
Blod och stjärnstoft av Laini Taylor

    

Fangirl av Rainbow Rowell
Efter Alaska av John Green
Since You've Been Gone av Morgan Matson
Champion av Marie Lu

  

We Were Liars av E. Lockhart
Sätt mig i brand! av Tahereh Mafi
Som stjärnor i natten av Jennifer Niven

Vilken är den bästa bok du läst 2015? Dela gärna med er i kommentarerna!
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: