söndag 3 april 2016

Läsuppdatering v. 13

Hej på er kära vänner! Ännu en vecka har seglat förbi - närmare bestämt har påsklovet seglat förbi. För tillfället känns det väll lite segt att behöva vakna tjugo i sex imorgon för att släpa sig iväg till skolan igen. Men men, så är livet. Den här veckan har hur som helst varit väldigt bra och jag har läst väldigt mycket bra böcker. 

Eller okej, med tanke på att jag varit ledig hela veckan har det väl inte blivit läst sådär jättemycket. Det började med att jag i måndags läste ut Illuminae och påbörjade Glastronen. Sedan dess, fram till i går kväll, har jag bara läst de återstående 350 sidorna i boken. Jag hade hoppats på att kunna läsa lite mer, men men lite annat roligt har jag också ägnat mig åt nu när jag varit ledig! Som att se om större delen av Fast and Furious filmerna när de ändå går på TV (de är egentligen helt utanför de genres jag egentligen brukar uppskatta - men älskar de filmerna av någon anledning! Älskar karaktärerna och deras kemi!), och gå ut och springa i vårvädret och ja, sorgligt nog plugga endel också. 


Illuminea var hur som helst en superintressant bok och jag tyckte även väldigt mycket om att läsa Glastronen. Den hade ett väldigt bra tempo som aldrig gjorde den tråkig. Men skriver mer om de båda i kommande recensioner (förhoppningsvis nästa vecka eller vecka efter).

Igår kväll påbörjade jag också Scarlet av Marissa Meyer. Det är i och för sig en omläsning, men ser ändå väldigt mycket fram emot att fortsätta på den! 

Hur har eran vecka varit?
Kram

Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: