fredag 1 april 2016

Book Haul #9 - Mars månad

Efter att jag fyllde år i början av månaden var det tänkt att jag skulle lägga upp en book haul på böckerna som jag fick av nära och kära då, men sen blev det inte av, så nu får ni istället en book haul som innefattar hela månaden! 

Först när jag fyllde år fick jag två superfina böcker av min syrra som jag är aspepp på att läsa! En av dem har jag i och försig redan tagit mig igenom - och älskat - så håll utkik efter en recension snart!


Imuninae av Amie Kaufman & Jay Kristoff
The Kiss of Deception av Mary E. Pearson

Av vänner till mig fick jag också dessa jättefina presenter! Ser fram emot att få ta del av lite klassiker!


Filmen: Stolthet och Fördom
The Great Gatsby av F. Scott Fitzgerald


Och av mina fina, fina föräldrar fick jag sedan alla Harry Potter böckerna! Så himla, himla fint! Ser verkligen fram emot att läsa dem alla! Och tycker om framsidorna så mycket, så färglada och verkligen med en magisk touch! Superkul!

Och sist men inte minst anlände ett rec-ex från Modernista i slutet av månaden, som jag kastade mig över så fort det dök upp!


Glastronen av Sarah J. Maas

Åh, så väldigt många spännande och fina böcker den här månaden har inneburit! Ser verkligen fram emot dem allihopa!

Vilke nya böcker har kommit hem till er den här månaden?
Kram
Kimberly

4 kommentarer:

  1. Harry Potter böckerna var verkligen fina, jag ska köpa alla illustrerade.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad kul, de illustrerade är ju verkligen så himla fina om några!

      Radera
  2. Vad fina presenter du fick! Jag håller på och läser Illuminae just nu och gillar den väldigt mycket!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt! Tycker om att den är så väldigt annorlunda skriven!

      Radera

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: