söndag 17 april 2016

Läsuppdatering v.15

Hej på er! Inte mycket bloggande har det blivit den här veckan inte - de där talen jag skrev om i min läsuppdatering förra veckan tog upp större delen av typ hela min fritid. Men läsa lite hann jag och igår avslutade jag Scarlet, och i förmiddags blev även Fjärilarnas stad utläst. Kändes skönt att kunna avsluta två stycken böcker. Scarlet var riktigt bra, medan Fjärilarnas stad visade sig vara lite mer si sådär - men det får ni läsa mer om i kommande recensioner!

Nu vet jag inte riktigt vilken bok jag ska påbörja. Lutar mot Athena eller kanske A Court of Thorns and Roses. Vi får se lite vad jag känner för. Förutom det har jag påbörjat (aka kommit ca 5 sidor in i) The Great Gatsby. Har stora förhoppningar om den så hoppas den visar sig vara riktigt bra!

Nu ska jag återgå till att njuta lite av min söndag - som hittills faktiskt varit ovanligt produktiv. Jag har varit ute och sprungit, duschat, läst ut Fjärilarnas stad, pluggat filosofi och målat tånaglarna. Och nu är det dags att möblera om lite i mina bokhyllor och se på det nya avsnittet av Outlander!


Ha det gott!
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: