söndag 24 april 2016

Läsuppdatering v.16

Hej på er allesammans! Jag har faktiskt haft en ganska så bra vecka! Skolan har inte varit allt för stressig, solen har ändå skinit en del och så har jag - såklart - läst en hel del också!

Först och främst läste jag ut Athena av Marta Söderberg, som var bra. Inte jättebra, men bra. Väldigt kul att få läsa en svensk dystopi hur som helst! Så fort jag har sammanfattat mina tankar lite (och skrivit de typ tre recensionerna jag har att skriva först) så ska ni få läsa lite mer utförligt om vad jag tyckte, men rekommenderar den hur som helst!

I veckan var jag dessutom på biblioteket och lånade, bl.a Dumplin' av Julie Murphy! Har varit så väldigt intresserad av den här boken superlänge - så när jag vandrade förbi den på bibblan kunde jag bara inte låta bli. Så när Athena blev utläst i fredags kastade jag mig över Dumplin' och än så länge har den verkligen inte gjort mig besviken! Ser fram emot att få fortsätta läsa den.


Förutom att jag var på biblioteket och lånade ett par böcker, kom även några böcker jag beställt hem till mig! Gjorde hela min dag i torsdags. Ska försöka visa upp vilka de var (och lite andra böcker) i en bookhaul nästa vecka, så håll utkik!

Hur har er vecka varit?
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: