onsdag 6 april 2016

Ny bok av Morgan Matson: The Unexpected Everything

Efter att ha kommit hem efter skolan och kollat igenom lite bloggar, som jag vanligtvis gör, hittade jag något väldigt intressant på Nilmas Bokhylla.

Morgan Matson kommer nämligen med en ny bok som (preliminärt) släpps den tredje maj!

Herre Gud, hur har jag kunnat missa det här? Morgan Matson är en av mina absoluta favoritförfattare och den nya boken verkar fullständigt underbar! Den har titeln The Unexpected Everything och här har ni handlingen tagen från Goodreads:

 
Andie had it all planned out.

When you are a politician’s daughter who’s pretty much raised yourself, you learn everything can be planned or spun, or both. Especially your future.

Important internship? Check.

Amazing friends? Check.

Guys? Check (as long as we’re talking no more than three weeks)

But that was before the scandal. Before having to be in the same house with her dad. Before walking an insane number of dogs. That was before Clark and those few months that might change her whole life.

Because here’s the thing – if everything’s planned out, you can never find the unexpected.

And where’s the fun in that? 

Vad tycker ni? Jag älskade verkligen både Fyra dagar, fyra nätter och Since You've Been Gone,och jag har en riktigt bra känsla när det gäller denna! Så taggad, vi får hoppas maj kommer snabbt!

Ser ni fram emot The Unexpected Everything?
Kram
Kimberly 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: