söndag 31 januari 2016

Ett litet inlägg om Modernistas Sommarutgivning

Det är långt kvar till sommaren, väldigt långt. Men, här om dagen snubblade jag över Modernistas Sommarutgivning via Iheartfantasys blogg och jag kunde bara inte hålla mig ifrån att blogga lite om den. Modernista kommer att släppa några grymt efterlängtade ungdomsböcker i sommar!! Vil ni kolla in katalogen själva så hittar ni den HÄR. 

9789176458327_200_glassvardet9789176459164_200_sedan-du-forsvann9789176458396_200_varlden-efter

Så okej, kan vi ta en sekund och prata om det här: Äntligen kommer Glas svärdet av Victoria Aveyard (uppföljaren till Röd drottning) ut!! Och så släpps Världen efter av Susan Ee vilken är uppföljaren till Änglafall!! Allså JA! Som jag har längtat! Lite förvånad ändå över att de släpps så snart efter de tidigare böckerna i serien - men förvånad på ett väldigt bra sätt!

Dessutom översätter de Since You've Been Gone av Morgan Matson, vilken jag förvisso redan läst, men som verkligen är en otroligt bra ungdomsbok så det gör mig ändå superglad att den kommer ut på den svenska marknaden! Så himla fin och läsvärd, och nu har den möjligheten att nå ut till ännu fler!

Glas svärdet utkommer preliminärt i Maj, medan Sedan du försvann och Världen efter förväntas komma i Augusti.

Modernista växer och växer bara i mina ögon. Kan inte vänta tills sommaren är här!

Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: