söndag 31 juli 2016

Läsuppdatering v.30

Jag börjar känna mig som en gammal tjatig tant som alltid upprepar mig men alltså: Herre Gud vad tiden går fort! Om två och en halv vecka börjar jag skolan igen. TVÅ OCH EN HALV VECKA. Jag är inte redo - jag menar det är så snart! Sommaren kan inte redan vara över! Men jag antar att man inte alltid får bestämma sådant själv.

Om vi går över lite till vad det här inlägget ska handla om, så är det så att även den här veckan har jag knappt läst något alls. Dels för att jag har varit bortrest i fyra dagar och jobbat endel. Resten av min tid har jag i princip lagt på att lyssna på Hamilton (mer om det i ett inlägg nästa vecka!). Så, jag har fortfarande ca 100 sidor kvar i The Unexpected Everything... Men det är åtminstone 100 sidor mindre än förra veckan.

Jag har dock fått hem två rec-ex den här veckan (!!), så det är verkligen dags för mig att sätta fart med min läsning. Och med mina recensioner. När det bara är det två veckor kvar av sommaren - och jag ska jobba nästan varannan dag tills jag börjar skolan! Urgh, såhär går det när man ständigt skjuter upp saker. Men jag haft roligt den här veckan i alla fall! Som sagt reste jag bort i några dagar med tre kompisar till en av mina kompisars landställe. Där badade vi, blev myggbitna som sjuttsingen, spelade massa gamla spel, åt god mat och pratade långt in på nätterna (även när vi skulle upp sex dagen efter för att åka hem. Inte det smartaste beslutet). Hur mysigt som helst var det i alla fall!

Ja, som ni märker har jag inte så många riktiga läsuppdateringar att komma med den här veckan. Kanske lite fler nästa vecka? Man kan ju alltid hoppas i alla fall, trotts att jag har sååå mycket inplanerat då. Skulle nästan våga gå så långt som att säga att det är min mest fullpackade vecka på hela lovet. Lovely *emojin som ler med en svettdroppe i pannan*.

Jag kanske faktiskt ska lägga och läsa lite nu innan jag går och lägger mig! (Det kan också sluta med att jag googlar Hamilton-videos på internet.) 

Ha det gott så hörs vi snart!
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: