tisdag 19 juli 2016

#läsalotsommar16 sammanfattning!

Sådär ja, nu är Nellys #läsalotsommar16 slut. Här är hur det gick för mig!


Tisdag: 159 sidor i The One.
Onsdag: 67 sidor i The One (utläst) + 48 sidor i The Rose and the Dagger = 115 sidor totalt.
Torsdag: 102 sidor i The Rose and the Dagger.
Fredag: 162 sidor i The Rose and the Dagger.
Lördag: 104 sidor i The Rose and the Dagger (utläst) + 38 sidor i The Unexpected Everything = 142 sidor totalt.
Söndag: 64 sidor i The Unexpected Everything.
Måndag: 38 sidor i The Unexpected Everything.

Totalt: 
782 sidor
2 utlästa böcker

Kommentar: 
Jag är ändå nöjd! 2 utlästa böcker var mitt mål, och det klarade jag definitivt. Jag följde inte riktigt min TBR, men så går det ibland. Jag hade också hoppats på att läsa lite mer, men 782 sidor totalt är inte illa det heller! Har varit jättekul att delta hur som helst, och ett stort tack till Nelly som organiserade läs-a-lot:en!

Hur har det gått för er om ni har deltagit?
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: