lördag 9 juli 2016

#läsalotsommar16 TBR

Hejsan alla därute på andra sidan skärmen! Den 12 juni drar Nelly från Nellons bokblogg igång en supermysig läs-a-lot som jag planerar att delta i, så tänkte berätta lite om det i det här inlägget och visa upp min TBR för läs-a-lot:en

Som sagt drar #läsalotsommar16 igång den 12 juni 00:00, och håller på ända till den 18 juni 23:59. Läs-a-lot:en går ut på att läsa så många sidor man bara kan och vinnaren får ett litet hemligt pris! Låter det intressant? Delta HÄR vet ja! För mer information kan ni också besöka Nellys blogg.

Jag är dock bortrest större delen av läs-a-loten så vet inte riktigt hur mycket tid jag kommer kunna lägga till läsning. Men en del hoppas jag i alla fall. Mina mål är att läsa minst 2 böcker, och min förhoppning är att komma upp i 1000 sidor. Men, med tanke på att jag som sagt är bortrest så är det troligtvis ett ganska orimligt mål. Men vi får väl se, men ska ju aldrig säga aldrig. Här är i alla fall min TBR:


To All the Boys I've Loves Before, kommer kanske redan vara utläst när läs-a-lot:en drar igång för det är den jag läser för tillfället. Men om den inte skulle vara det är den prio ett. Sedan The One, och efter det The Unexpected Everything

Som sagt tror jag inte att jag kommer ta mig igenom alla böckerna. Två är mitt mål. Men jag gillar att vara förberedd, men vet ju aldrig. Finns dock en stor möjlighet att jag byter ut någon av böckerna mot The Rose and the Dagger som jag nyligen fick hem för har blivit så himla sugen på den på senaste tiden. Vi får se. 

Det kanske kommer att komma en uppdatering i mitten av läs-a-lot:en, annars kommer hur som helst en sammanfattning när den är slut. Hoppas ni också deltar och lycka till!

Berätta gärna vad ni planerar att läsa under #läsalotsommar16 om ni också planerar att delta!
Kram
Kimberly

2 kommentarer:

  1. Jag är också med i Nellys läsalot. Har en liten hög på min bokblogg. Du, bara är sååå bra!
    Lycka till.
    Kram Cissi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad roligt! Tyvärr hann jag inte med den i läs-a-lot:en den här gången, men har hört att den ska vara bra från så många så ser verkligen fram emot att läsa den snart!
      Tack! Lite sent att skriva detsamma eftersom läs-a-lot:en är avslutad nu, men hoppas det gick bra för dig :)
      Kram!

      Radera

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: