söndag 13 september 2015

Book Haul #3 + Tävling!

För någon vecka sedan beställde jag hem lite böcker från Adlibris. Det är ganska sällan jag beställer hem böcker (min studentbudget har väll inte sådär jättemycket utrymme för böcker), men nu unnade jag mig lite och för ett par dagar sedan hämtade jag ut ett paket med fyra nya böcker från posten!


Böckerna som kom hem till mig blev den här gången alltså:

Röd drottning av Vicktoria Aveyard:
Redan kommit 100 sidor in i den här boken och den är bra, så bra! Ser verkligen fram emot att få läsa resten!
Since You've Been Gone av Morgan Matson:
Älskade Morgan Matsons Fyra dagar, fyra nätter, helt klart en av mina favoriter och har hört så mycket bra om den här boken så ska verkligen bli roligt att få läsa den!

Mistborn: Sista riket av Brandon Sanderson:
Tror seriöst det här är en av de mest omtalade och omtyckte fantasyböckerna i år, eller åtminstone en man har hört extremt mycket bra om de senaste månaderna. Så som fantasynörd kunde jag inte hålla mig borta... hoppas jag bara inte har för höga förväntningar.

Giftet av Maria V. Snyder:
Har hört jättemycket om boken på engelska, Poison Study, och har verkligen velat läsa den länga. Dock upptäcket jag inte att den fanns på svenska förens bara någon dag innan jag beställde hem böckerna och var då självklart bara tvungen att klicka hem den med! Kan inte säga att jag älskar färgerna på omslaget men tror jag kommer älska den här boken!


Så till nästa sak: Tävling!! Elvira från The World I Live In anordnar en tävling där man kan vinna både Scarlet och Cress av Marissa Meyer! Hur grymt är inte det!? Är ni intresserade av att delta i tävlingen är det bara att klicka in HÄR.

(bilden är tagen från: http://mylifestylebyelvira.blogspot.se/2015/09/scarlet-tavling.html#comment-form)

För övrigt hoppas jag att ni har haft en bra söndag! Och har ni läst någon av böckerna i min Book Haul får ni gärna kommentera och berätta vad ni tyckte om den/dem!

Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: