söndag 20 september 2015

Gott och blandat v.38

Först och främst: Allegiant trailern är ute!!



Okej, ärligt är jag lite besviken. Större delen av trailern var ju bara scener från de två tidigare filmerna, och det vi väl fick se av Allegiant påminner inte allt för mycket av det jag kommer ihåg ifrån boken (eller minns jag fel?). Hur känner ni själva?


Förresten, visste ni att den andra delen av Allegiant kommer att heta Ascendant... Vet inte riktigt hur jag känner för det än, känns inte riktigt som något från boken (eller har jag missat något?) men kan säkert bli bra? Lite mindre originellt än bara Part 2 i alla fall, men känns inte riktigt som det passar in i serien heller, så vi får väll se. Jag hoppas bara båda filmerna kommer bli superbra.



Så verkar det som om den riktiga officiella trailern till The 5th Wave är här. Inte helt säker på vad den första va (som jag la upp HÄR), om det bara var någon form av första sneek-peek? Hörde också någonstans ifrån att den blev läckt och inte var den egentliga trailern (vet dock inte hur säkert det är). Vet ni vad skillnaden på de här två trailersarna är och varför de släpptes så tätt inpå varandra (för trailers brukar väll ändå släppas med någon månads mellanrum eller så eller är jag helt ute och cyklar? Känner mig helt borta...) så får ni gärna dela med er i kommentarerna!


Hos Buzzfeed hittade jag också ett roligt test man kan göra för att se hur "bokberoende" man är, ganska under hållande faktiskt! Här nedan ser ni mitt resultat hehe, gör ni testet får ni gärna kommentera vad ni fick!


Och sist men inte minst, lite GIFs för att lyfta upp er söndag (eller måndag förmodligen efter som jag publicerar det här så sent)!


(förlåt var bara tvungen :*)



Hoppas ni haft en bra vecka!
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: