torsdag 4 februari 2016

Me Before You - Trailer

Ååååååhhhh!! 


Började precis läsa Sista brevet till din älskade - vilken är min första bok av Jojo Moyes - och vet inte riktigt vad jag tycker än om den än (men så har jag ju bara kommit typ 30 sidor). Men, jag vet ju hur hyllad Moyes är och nu när trailern till Me Before You är ute måste jag bara läsa boken - för hur fantastiskt rörande och fin verkar inte den här berättelsen? Helt till mig bara av att se trailern.


Känns som om filmen kan bli ganska bra den också (älskar castet). Så fram till Juni har jag på mig.
Dags att läsa den här boken!

Ni som läst boken: Vad tycker ni om den? Vad är era tankar om trailern till filmen?
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: