söndag 14 februari 2016

Läsuppdatering v.6

Hej på er! Ännu en vecka har gått, vilket betyder att vi är en vecka närmare ett otroligt efterlängtat sportlov! Och även en vecka närmare BOKREAN! Jag har i och för sig redan förbeställt några böcker från Adlibris bokrea, men mer om de när de väl kommer hem till mig. Hur som helst planerar jag i alla fall att springa runt i alla möjliga fysiska bokaffärer under bokrean också - den infaller ju faktiskt bara en vecka om året så är ju lika bra att passa på!

Annars så har jag nästan läst ut Sista brevet från din älskade av Jojo Moyes, har bara några sidor kvar och de planerar jag att ta mig igenom ikväll. Näst på tur står sedan Rött Uppror av Pierc Brown (så taggad!!) ochVem som helst utom Ivy Pocket av Caleb Krisp. Får se vad jag tycker om dem! Rött uppror har jag velat läsa länge, men är också lite rädd att den kommer bli en ny Uppstigandet, vilken inte riktigt var en höjdare för mig. Vem som helst utom Ivy Pocket verkar å andra sidan väldigt mysig och har redan smygläst lite i den. Det verkar som en såndär bok man kan plocka upp när man behöver något riktigt lättläst, vilket det känns som om jag kommer att vara i behov av under de närmaste veckorna.

När det kommer till Sista brevet till din älskade så tycker jag väldigt mycket om den, även om den även kan kännas väldigt långdragen stundvis. Men det är ju en magnifik kärlekshistoria, helt klart. Kommer mer om den snart.


Förutom det så var Shadowhunters den här veckan faktiskt... förvånansvärt bra! Kanske börjar serien vända? Mitt icke-döende hopp för den här serien håller i sig! Vi får väll se vad som händer nästa vecka.

Annars finns det väll inte så mycket att säga, hoppas ni alla haft en fin vecka så hörs vi snart!

Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: