onsdag 21 september 2016

Book Haul: September månad

Hej på er! Nu innan bokmässan tänkte jag passa på att visa upp de böcker jag fått hem under september månad!

Alla tre böcker som kommit hem till mig i september är faktiskt rec-ex! Tårar i havet är ett utskick från B.Wahlström eftersom jag ska vara med och delta i deras bokbloggstafett nästa vecka (kommer ett inlägg om det på fredag). Ska verkligen bli jättekul, ser fram emot att få skriva om boken och dela med mig av mina tankar med er!

Vi två är ett rec-ex från Louise Bäckelin Förlag - som (enligt vad jag har förstått i alla fall) är ett helt nytt förlag, som ger ut sin första bok nu i september, vilken är just Vi två! Boken dök - helt oväntat - upp i min brevlåda förra veckan, men den verkar himla bra, så planerar definitivt läsa den snart! Spännande att det just är förlagets första bok också!

Sist har vi Sedan du försvann, som kommer från fina Modernista! Nu kommer det sig faktiskt så att jag redan har läst den engelska versionen av den här boken, Since You've Been Gone, förra hösten. Men det är en av mina absoluta favoritböcker, så är ändå jätteglad över att Modernista nu ger ut den på svenska så den kanske når ut till fler. Kan varmt rekommendera att ni kollar upp den om ni inte redan gjort det, och min recension kan ni läsa HÄR om ni är intresserade!



Tårar i havet av Ruta Sepetys
Vi två av Andy Jones
Sedan du försvann av Morgan Matson

När det gäller just Sedan du försvann råkar det till och med vara så att jag har dubbletter, så funderar på att lotta ut ett ex, eller hålla i en liten tävling. Är ni intresserade av det får ni jättegärna lämna en kommentar så jag vet om det! Då kan jag kanske anordnar något efter bokmässan :)

Har ni fått hem några spännande böcker denna månad?
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: