söndag 4 september 2016

Läsuppdatering v.35

Jag höll helt på att glömma bort att skriva veckans läsuppdatering. Igen. Insåg nu att det ju förbövelen är söndag och jag helt har glömt en superviktig grej - nämligen att skriva den här uppdateringen. Har bara varit en så otroligt fullspäckad helg! Har knappt ens haft tid att kolla bloglovin, och då vet man att det har varit fullt upp.

Hur som helst vill jag bara börja med att be om ursäkt för hur dålig jag har varit på att blogga och svara på kommentarer och liknande de senaste veckorna. Det har kommit upp väldigt få inlägg, och jag har inte alltid varit så aktiv när det kommer till t.ex kommentarer heller. Men det ska bli ändring på det! Jag lovar och svär. Den här veckan har jag faktiskt tagit tag lite i alla mina oskrivna recensioner. Har bland annat - äntligen - skrivit klart min recension till Ur askan (som jag skulle skrivit för månader sedan hehe). Den är inte publicerad än, men den kommer nästa vecka, det kan ni lita på!

Vidare till lite mer spännande nyheter: Jag kommer att delta i min första blogstafett!! Är så väldigt taggad! Fick hem boken nu i veckan, och tog en paus i Röd drottning för att börja läsa lite i den - och nu är jag helt fast! Har kommit hela 200 sidor! Men mer om blogstafetten i ett senare inlägg. 

Totalt är jag väl uppe i 250 lästa sidor den här veckan, så jag är nöjd. Har gått lite trögt med läsningen den närmaste tiden, så över 200 sidor totalt känns bra. Känner att jag börjar komma in mer och mer i läsningen igen, och mitt mål är att läsa minst lika mycket nästa vecka! Håller tummarna för det!

Annars finns det inte så mycket intressant att nämna. Vi hade kräftskiva igår vilket var supermysigt, och hösten kommer närmare och närmare, vilket känns väldigt härligt! Gillar hösten. Filtar, varm choklad, te, värmeljus, regn... åh, låter så härligt. 

Vänta, juste! Lika bra att jag säger det nu: pga denna fullpackade helg och att vi har aktiviteter med skolan fram till klockan tio imorgon kväll, så kommer det finnas noll utrymme för mig att hinna svara på veckans bokloggsjerka innan måndagen är över. Jättesynd för var ett intressant tema, men å andra sidan kommer det kanske äntligen en TTT på tisdag! 

Det var allt från mig för den här gången! Hur har er vecka varit?
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: