torsdag 8 september 2016

Månadsrapport: Augusti 2016

Sådär ja. Nu var augusti slut också, och sommaren lider verkligen mot sitt slut. Vad jag också börjar känna är att jag ser ett tema här med att jag inte läser särskilt många böcker i månaden. Mitt mål över hela året är 52 böcker, vilket innebär ca 1 bok i veckan. De senaste månaderna har jag inte uppnått det. Alls. Nu ligger jag tre böcker efter... Kanske kan september bli månaden då detta förändras? Men okej,  vidare till själva månadsrapporten:

Totalt utläst: 3
Böcker på svenska/engelska: 2st/1st
Påbörjade böcker: Röd drottning
Bästa bok: The Unexpected Everything
Störst överraskning: -
Störst besvikelse: Ett veck i tiden


The Unexpected Everything av Morgan Matson

Kommentar:
Är jag nöjd? Sådär faktiskt. Jag hade planer på att hinna med så mycket mer den här månaden, så känns lite synd att det inte blev så. Å andra sidan hann jag med att läsa två stycken rec-ex och recensera båda två. Det känns faktiskt ganska bra. 

Planer för september: 
Överleva allt skolarbete hehe? Nejmen, skämt åt sido, så ska jag i september: Delta i min första bloggstafett (!!!), åka till bokmässan för första gången (!!!!!) och, som vanligt, läsa så sidorna ryker (eller, tja, det hoppas jag i alla fall)!

Hur har augusti varit för er?
Kram
Kimberly

2 kommentarer:

  1. Å vad kul att du ska på mässan! Det är verkligen en bokälskares dröm att vara där. För mig var augusti sådär, men tänekr som du att det kanske blir något som förändras i september ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa tycker det ska bli jättespännande! Ser verkligen fram emot det! Jamen precis, vi får hoppas att att september blir bättre ;)

      Radera

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: