måndag 6 juni 2016

Läsuppdatering v. 22

Hej på er fina läsare denna nationaldag! Man kan minst sagt påstå att den föregående veckan har varit händelserik. Test, seminarium, tal och prov ända in i det sista i skolan - men åtminstone bara en fyradagarsvecka eftersom våra studenter sprang ut i fredags! Men efter att allt plugg väl var slut hände annat istället. Började i torsdags med att jag och några vänner gick gå konsert med The Vamps (som faktiskt visade sig vara betydligt bättre än jag hade förväntat mig), sedan sov jag hos en kompis, bara för att åka till en annan direkt på morgonen. Och sedan så väntade födelsedagsfirande för en tredje... Det har hänt mycket, men det har också varit så väldigt kul (ja, förutom proven och talen och det där)!

Och igår så fyllde bloggen också år på allt annat!

Som det kanske redan har framgått så har jag inte fått sådär jättemycket läst de närmaste dagarna, men jag har kommit ca 150 sidor in i Sarah Dessens Du glömde säga hejdå i alla fall, och än så länge verkar den riktigt lovande. Efter att ha läst några böcker av Dessen förra sommaren insåg jag, som många andra innan mig, att hennes böcker passar ganska så perfekt när dagarna blir längre och träden grönare. Så känns ganska perfekt att läsa den nu när vi får sommarlov nästa vecka.

Nu, pga min bist på bloggande, har jag massor av inlägg som ska upp. Men de kommer snart, nu när allt skolarbete äntligen är över ska jag nog ha tid att ägna mig lite extra åt bloggandet!


Hoppas ni alla har haft det gott!
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: