onsdag 29 juni 2016

Bokbyte

Hej allesammans!

Idag tänkte jag bara berätta att jag har städat ur mina bokhyllor lite och hittat en del böcker jag gärna skulle byta bort. Så jag har nu skapat en flik uppe i menyn som heter "Bokbyte" och om det råkar vara så att ni själva har lite böcker ni skulle vilja byta bort, får ni jättegärna klicka in er där och kika lite.

Här får ni en bild på böckerna också så ni kan se om det är något som verkar intressant, men för fler bilder och mer information får ni klicka in er HÄR.


Hoppas ni har haft och får en fortsatt trevlig onsdag!
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: