tisdag 15 mars 2016

Top Ten Books On My Spring TBR

Tisdag vilket innebär TTT! Veckans ämne är: Ten Books On My Spring TBR och går ut på att vi listar böcker som vi planerar att läsa i vår! Här kommer min lista (utan inbördes ordning som vanligt):

Åhh så taggad på alla de här böckerna!


Livet efter dig av Jojo Moyes (som jag läser för tillfället)
Illuminae av Amie Kaufman och Jay Kristoff
The Kiss of Deception av Mary E. Pearson


Tango för vilsna själar av Lucy Dillon
Scarlet av Marissa Meyer
De odödligas regler av Julie Kagawa


Glastronen av Sarah J. Maas
A Court of Thorns and Roses av Sarah J. Maas
Himlen börjar här av Jandy Nelson


Harry Potter and the secret chamber och Harry Potter and the Prisoner of Azkaban av J.K Rowling

Det här är dock bara en lista på de böcker jag redan har hemma (eller i ett undantag en bok som är påväg hem till mig). Förutom dessa planerar jag att läsa en hel massa nya böcker i vår, som Ur askan av Leigh Bardugo, The Elit av Kira Cass (nu när jag läst ut The selection),  Ljug för mig av Becca Fitzpatrick, Askfödd av Sabaa Tahir och så vidare!

Vad planerar ni att läsa i vår?
Kram
Kimberly 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: