söndag 15 maj 2016

Läsuppdatering v. 19

Hej hörni! Det här har varit en ganska så händelselös vecka - förutom Eurovison! Eftersom jag är en sådan mellonörd så har tyckt att det har varit jättekul att följa Eurovison nu när det hölls i Sverige - stannade till och med uppe och såg på delar av deltävlingarna som jag aldrig brukar göra annars och var faktiskt riktigt kul! Det var så himla många bra låter med i år! Tyvärr vann ju inte Sverige, men Ukraina var faktiskt riktigt bra så det var helt okej (även om jag kanske hade hoppats lite mer på Australiens låt, men men).

Min läsning den här veckan har hur som helst i princip enbart kretsat kring The Kiss of Deception av Mary E. Pearson - och jesus vad bra den är! Älskar den! Tyvärr har jag inte kunnat läsa sådär supermycket den här veckan, men har verkligen uppskattat de stunderna då jag har gjort det. The Kiss of Deception är så löjligt bra att jag knappt kan sluta läsa när jag börjat och jag älskar det! Nu efter min läsning i helgen har jag dessutom bara lite mer än 40 sidor kvar, och är splittrad mellan att enbart vilja veta hur det slutar NU, och för mitt liv inte vilja att den ska ta slut så jag måste lämna den bakom mig. Hur som helst är den jättebra, rekommenderar verkligen!


Hur har er vecka varit? Vad har ni läst och vad tyckte ni om Eurovison?
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: