söndag 22 maj 2016

Läsuppdatering v. 20

Det har inte blivit mycket bloggat den här veckan - och inte mycket läst heller för den delen. Det har varit massor i skolan och en del annat också för den delen, så ingen riktig tid har blivit över för bloggen - och tyvärr kommer det nog inte bli så mycket tid de två närmaste veckorna heller på grund av att massa kurser ska avslutas och massor av avslutande uppgifter och endel kompletteringar ska in. Alltså Herre Gud, man skulle kunna tro att de sista veckorna av skolan skulle vara enkla - men det är precis tvärt om (eller ja, åtminstone för mig - jag vet inte hur ni andra känner)! Men om tre veckor har jag i alla fall gått ut 2:an och då blir det äntligen SOMMARLOV.

Dagen efter sommaravslutningen påbörjar jag dock mitt sommarjobb så, ja, sådär jättemycket ledighet kommer det väll inte bli i början i alla fall. Men men, det kommer ändå vara sommar och ett lite mer än 8 veckor långt lov så jag tänker inte klaga. Och då ska jag läsa - och blogga - massor!

Men då vet ni i alla fall varför om det inte direkt svämmar över med inlägg de närmaste veckorna. Men snart så.

För övrigt så har jag påbörjat A Court of Thorns and Roses av Sarah J. Maas. Den är bra även om jag knappt kommit hundra sidor in än. Lite seg såhär i början, men jag har en känsla av att det kommer att förändras. Det är också mycket jag inte förstår såhär i början, men jag har en känsla av att det också kommer förändras. Jag gillade ju Glastronen av Sarah J. Maas, men jag hade ändå hoppas på lite mer spänning och efter att ha hört så mycket gott om denna har jag höga förväntningar på spännings (och den romantiska) faktorn!

Fler uppdateringar får ni hur som helst i nästa veckas läsuppdatering (och senare i en kommande recension) - för oavsett hur lite bloggande det blir den närmaste tiden tänker jag åtminstone skriva en läsuppdatering varje vecka, så det kan ni i alla fall räkna med! Och jag ska försöka få upp ett par recensioner också i alla fall.

Åh Herre, jag insåg just hur långt efter jag ligger efter med alla recensioner!

Jaja, de kommer. Så småningom. Hoppas jag.


Ha det gott alla så hörs vi snart! Och berätta gärna om er vecka i kommentarerna!
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: