söndag 1 maj 2016

Läsuppdatering v.17

Godmorgon på er! Ännu en vecka har passerat och jag har faktiskt hunnit läsa en hel del! Vilket känns jättekul, älskar när det liksom bara flyter på!

Det började med att jag läste ut Dumplin' av Julie Murphy i måndags (när jag var LEDIG) och gick vidare till att påbörja The Elite av Kiera Cass, uppföljaren till The Selection. Den blev utläst igår kväll efter att jag legat uppe flera timmar till klockan två, bara för att jag inte kunde sluta läsa. Älskade verkligen båda böckerna och väldigt snart kommer det komma fina recensioner på dem också!

Igår påbörjade jag även Jag utan dig av Kelly Rimmer som dök up i min brevlåda i slutet av veckan och visade sig vara ett recensionsexemplar från Modernista. Innan den oväntat kom hem till mig, hade jag inte hört mycket om boken och hade förmodligen inte plockat upp den heller. Men så började jag läsa på baksidan och blev faktiskt ganska intresserad. Än så länge är den hur som helst en aning seg, men ändå har jag höga förhoppningar om att jag kommer tycka bra om den i slutändan. Men vi får väl se!

Annars har det faktiskt inte hänt särskilt mycket spännande alls de senaste dagarna. Men nästa vecka känns som en bra vecka. Det är ju trotts allt kristi himmelsfärd och för mig innebär det långhelg så ser fram emot det! Och förhoppningsvis en hel massa bra läsning.

Nu är det dags att äta en sen frukost och se på det senaste avsnittet av Outlander!

Hur har er vecka varit?
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: